Συχνές ερωτήσεις

Πληροφορίες πωλήσεων

Παραγγελίες εντός Ελλάδας

Οι παραγγελίες αποστέλονται μέσω ΕΛΤΑ Courier, σε οποιαδήποτε περιοχή της χώρας.

Παραγγελίες εκτός Ελλάδας

Αποστέλουμε τις αγορές σας εντός Ε.Ε. (εκτός Ηνωμένου Βασιλείου), με ταχυδρομείο ΕΛΤΑ, Α’ προτεραιότητας και συστημένο ή δέμα, ανάλογα με την ζώνη αποστολής και το συνολικό βάρος.

Χρόνος αποστολής

Οι παραγγελίες σας συσκευάζονται και παραδίδονται στον μεταφορέα εντός 2 ημερών (Δευτέρα ως Παρασκευή) από την ημέρα της παραγγελίας. Σύμφωνα με τον μεταφορέα μας οι χρόνοι διαμορφώνονται ως εξής:

  • ΕΛΤΑ Courier 1-3 ημέρες
  • ΕΛΤΑ Επιστολικό εξωτερικού 3-5 ημέρες
  • ΕΛΤΑ Δέμα εξωτερικού 3-15 ημέρες

Λόγω αυξημένου φόρτου εργασιών των μεταφορέων, ενδέχεται να σημειωθούν καθυστερήσεις στις παραδόσεις.

Πληρωμές

Τρόποι πληρωμής

Το κατάστημα δέχεται τους παρακάτω τρόπους πληρωμής:

  • Πιστωτική ή χρεωστική κάρτα (Μέσω Εθνικής Τράπεζας)
  • Άμεση Τραπεζική μεταφορά (Εθνική Τράπεζα)
  • Paypal
  • Πιστωτική ή χρεωστική κάρτα (Μέσω Viva Wallet)
  • Αντικαταβολή
Ασφάλεια συναλαγών

Όλες οι συναλλαγές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα διασφαλίζονται μέσω κρυπτογράφησης SSL, και οι πληρωμές λαμβάνουν χώρα στις πύλες πληρωμών των συνεργατών μας, Εθνικής Τράπεζας, Paypal & Viva, με απόλυτη ασφάλεια, χωρίς να αποθηκεύουμε τα στοιχεία σας.

Παραγγελίες και επιστροφές

Πώς μπορώ να κάνω παραγγελία;

Μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας ηλεκτρονικά μέσω του ιστοτόπου μας. Το κατάστημα δεν διαθέτει φυσική παρουσία.

Χρειάζομαι λογαριασμό στην ιστοσελίδα σας;

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε λογαριασμό επισκέπτη, ή να δημιουργήσετε δικό σας λογαριασμό απολαμβάνοντας τις ευκολίες και τα πλεονεκτήματα που τον συνοδεύουν, όπως ευκολία στις μελοντικές αγορές, πρόσβαση στο ιστορικό σας, πιθανές εκπτώσεις προς εγγεγραμμένους πελάτες.

Παρακολούθηση προόδου παραγγελίας

Μπορείτε να παρακολουθήσετε την πρόοδο της παραγγελίας σας μέσω του λογαρισμού σας, στον ιστότοπο μας. Εναλλακτικά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον κωδικό ιχνηλάτησης (tracking number) που θα συνοδεύει την απόδειξη αποστολής που λάβατε ηλεκτρονικά.

Πώς μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να ακυρώσετε την αγορά σας σε όποιοδήποτε βήμα της διαδικασίας, πρίν την επιβεβαίωση πληρωμής. Μετά την ολοκλήρωση, μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας εντός της ίδιας ημερολογιακής ημέρας, επικοινονώντας μαζί μας στο (+30) 6996812766, ή μέσω e-mail στο [email protected]. Τα χρήματα επιστρέφονται μέσω του φορέα πληρωμής που επιλέξατε κατα την ολοκλήρωση της αγοράς.

Επιστροφές

Έχετε το δικαίωμα επιστροφής προϊόντων εντός 14 ημερολογιακών ημερών. Θα πρέπει να είναι στην αρχική του κατασταση και  κλειστή συσκευασία, και σε κάθε περίπτωση να μην έχει χρησιμοποιηθεί ή αλλοιωθεί. Θα πρέπει να συνοδεύεται απο την απόδειξη αγοράς. Τα χρήματα επιστρέφονται μέσω του φορέα πληρωμής που επιλέξατε κατα την ολοκλήρωση της αγοράς, εντός μιας εβδομάδας. Σε περίπτωση αντικαταβολής η κατάθεση της επιστροφής θα γίνει σε λογαριασμό τραπέζης της επιλογής σας. Όλα τα συναφή κόστη βαρύνουν τον πελάτη.

Σε περίπτωση που η αντικατάσταση γίνεται λόγο αποδεδειγμένου ελατώματος του προϊόντως ή δικού μας λάθος, αναλαμβάνουμε όλα τα σχετικά κόστη αντικατάστασης ή επιστροφής.

Άρνηση παραλαβής

Σε περίπτωση άρνησης παραλαβής της παραγγελίας, ο αγοραστής υποχρεούται να καταθέσει τα έξοδα αποστολής. Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μην εκτελεί παραγγελία πελάτη με ιστορικό επαναλαμβανόμενων αρνήσεων παραλαβής, ακυρώσεων ή/και επιστροφών. Σε επόμενες μελλοντικές παραγγελίες η επιλογή ‘αντικαταβολή’ δεν θα είναι αποδεκτή.

Έχω και άλλες ερωτήσεις…

Για οποιαδήποτε απορία ή επιθυμία σας μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο [email protected] ή στο +(30) 6996812766. Το ωράριο λειτουργίας μας είναι απο Δευτέρα ως Παρασκευή, 10 π.μ. ως 5 μ.μ.